دسته بندی ها

سوالات متداول

سوالات متداول

آیا برای انجام خرید حتما باید در سایت ثبت نام کنم؟:

بله. شما می‌توانید بدون عضویت کلیه کالاها و قیمت‌ها را مشاهده نمایید و به سبد خرید اضافه کنید ولی برای مراحل بعدی و ثبت سفارش باید پس از عضویت وارد حساب کاربری خود شده تا بتوانید از کلیه امکانات استفاده کنید.

آیا امکان ویرایش اطلاعات من وجود دارد؟:

بله. پس از ورود به حساب کاربری خود از قسمت “حساب کاربری من” نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایید.

آیا فقط در ساعات کاری هایپرپرند می‌توانم سفارش ثبت نمایم؟:

برای ثبت سفارش هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد و ارسال به صورت 24 ساعته امگان پذیر است.

میزان خرید برای ارسال رایگان چقدر است؟:

حداقل خرید 50 هزار تومان است و ارسال خریدهای بالای 150 هزار تومان رایگان است.

چند ساعت بعد از ثبت سفارش اجناس ارسال می گردد؟:

در کوتاهترین زمان ممکن (کمتر از یک ساعت) سفارشات ثبت شده ارسال می گردند.

با کدامیک از کارت های بانکی میتوان پرداخت را انجام دهیم؟:

با کلیه کارت های عضو شتاب میتوانید از پرداخت آنلاین و پرداخت نسبت به تسویه حساب خود اقدام نمایید.

بعد از پرداخت اینترنتی وجه از حساب من کسر گردید ولی تراکنش ناموفق بود؟

: در هنگام اخلال در شبکه بانکی ممکن است با این مشکل مواجه شوید که در این حالت بصورت خودکار وجه به حساب شما باز میگردد.چنانچه در مدت ۷۲ ساعت بازگشت وجه انجام نپذیرد میتوانید از طریق بانک عامل پرداخت اینترنتی موضوع را پیگیری نمایید.

آیا می توانم سفارشم را تغییر بدهم یا آن را لغو کنم؟

: تا قبل از ثبت نهایی سفارش شما میتوانید محصولاتی را به سبد خرید اضافه یا کم کنید. بعد از تایید نهایی فقط از طریق قسمت پشتیبانی هایپرپرند میتوانید این موضوع را پیگیری نمایید.

آیا میتوانم تلفنی سفارشم را ثبت کنم؟

: بله برای رفاه حال عزیزانی که توانایی یا دسترسی به سایت و اپلیکیشن هایپرپرند را ندارند امکان ثبت سفارش تلفنی کالاهایی که در سایت و اپلیکیشن هایپرپرند موجود است وجود دارد .

:امکان تحویل اجناس به صورت حضوری در هایپرپرند وجود دارد؟:

خیر. هایپرپرند یک سوپرمارکت اینترنتی با هدف کاهش ترددهای درون شهری به منظور پیشگیری از انتقال ویرووس کرونا است لذا سفارشات فقط در محل مشتریان عزیز تحویل داده می شود.